Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2015 23:45 - Новите неща :)
Автор: teddydobev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 289 Коментари: 0 Гласове:
0



   Здравейте! Направих този блог за забавление и за да се заредя с щастие. Не знам дали ви е правило впечатление, но новите неща винаги ни зареждат с радост, превъзбуденост, щастие.
  Това, което аз изпитвам след нещо ново, например след много смях с хора, които познавам едва от 2-3 дена, е нещото от което се нуждае всеки, без значение от расата, религията, народността и всякакви други фактори, определящи ни като различни групи от хора.
  Ще дам отново пример сбирката, на която бях. Когато я посетих за пръв път бях много притеснен, не знаех какво ще се случи. Мина сравнително добре. Тогава бях с една приятелка. Вторият път-сам, естествено малко по-притеснен, защото не познавах никого. Започна добре и премина в групова игра. Последният път беше върховен...
И всяка вечер се прибирам късно, изморен от изминалия ден и с огромно количество положителни емоции.
  Това е само един пример, който е често срещан сред много хора. Идеята на този блог е да развивам своите размишления върху всякакви теми. Ще се радвам, ако и ти предложиш тема долу в коментарите :))



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teddydobev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16606
Постинги: 14
Коментари: 4
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930