Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2015 22:58 - Вдъхновение
Автор: teddydobev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 265 Коментари: 0 Гласове:
0



  Това, което ме подтикна да създам днешната тема, бяха поредица от случки тази седмица, които ме накараха да се замисля за вдъхновението в мен. От няколко дни черпя чувства, усещания и други неща от различните случки. Това за мен е необичайно.
  Винаги, когато пиша основната тема за деня, поглеждам назад, редактирам, отново поглеждам назад и отново редактирам. По този начин намирам неточностите в своите текстове и много често черпя вдъхновения от тях.
  Много хора ме питат: "Защо винаги си толкова оригинален? Аз, например, не мога да измислям такива неща. Как го постигаш?" В отговор те получават: "Ключът е в теб!". Естествено първите няколко минути, часа или дни не разбират смисъла на това изречение. Но наистина!...Ключът е във вас самите!Аз не мога да ви "набия" нещо в главите и да кажа, че това е единственият начин, по който може да се намери вдъхновение. Напротив! Вдъхновението е във всеки един от нас. Ние просто трябва да го осъзнаем и чак тогава да го използваме...
  Това, което сега прочетохте е само първата част от нещо голямо, което замислям.            
  Очаквайте активност по темата в следващите дни :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teddydobev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16614
Постинги: 14
Коментари: 4
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930